Kislogo
JBRacinghu-színesfehérszegély

Munkáink 

330i További képek

BMW E36 330i P14

A jelenleg nagyon népszerű BMW E36 karosszéria alapjaira épült versenyautó egy frissebb, E46-ból származó 3000 köbcentis motort kapott, így a P14-es géposztályba lett gépkönyvezve. Az alábbi felszereltséggel rendelkezik:

- Homológ Mirco fejvédős ülések, MCF 6 pontos övek
- 4.27-es végáttételű 8 lamellás sperdifferencálmű
- Erősített, 90 sHa Strongflex szilentes futómű
- Bilstein vastagszáras gátlók
- 4 dugattyús fékhenger elől, hidraulikus kézifék, végig teflon fékcső
- Elektromos szervó, 3 cm futómű szélesítés
- Egyedi JBR saválló kipufogórendszer, M3 aluhűtő.

318Ti Compact További képek

BMW E36 318ti Compact

Az egyik legmegosztóbb BMW karosszéria, lehet utálni vagy szeretni, de nincs köztes állapot. Viszont előnyeit érdemes elismerni, rövidebb és könnyebb mint társai. Saját célra, szlalom versenyre és minisprintre épült, sokat kibíró élmény autó. A jövőre néző tervek között szerepel hogy homológ csövet kapjon az autó, így növelve a benne rejlő lehetőségeket.:

- Hidraulikus kézifék, fékerőszabályzó, egyedi JBR fékcsövezés
- 4.1-es végáttételű hegesztett differenciálmű
- Erősített, 90 sHa keménységű Strongflex szilentes futómű
- TA technix állítható magasságú futómű
- Egyedi JBR kipufogórendszer
- Egytömegű lendkerék, Stefan Zorst erősített kuplung

Lada 2107 További képek

Lada 2107 Gr. A

A legnépszerűbb márka a magyar rallyban. Számtalan verzióban megtalálható a mai napig, rengetegen fejlesztették. Olyan kuriózumok is léteznek belőle, melyek 200 lóerő felett teljesítenek. Gépkönyves, Sp rendszámos 1600 köbcentis álló karbis az általunk épített verzió. Az alábbi felszereltséggel rendelkezik:

- Homológ Mirco fejvédős ülések, MCF 6 pontos övek
- Egyedi áttételű váltó és differencálmű
- Erősített és tőcsavarozott futómű
- Hidraulikus kézifék, fékerőszabályzó, egyedi fékcsövezés.
- Szélesített futómű
- Egyedi JBR saválló kipufogórendszer.

Honda Civic További képek

Honda Civic Typer EP3 Gr.N

A kedvelt K20A motor, a híres vtec szelepvezérléssel, 2000 köbcenti és 200 lóerő, közel 8000-es fordulaton és mindez az első kerekeken. A motorban rejlő erőt egy sperdifferenciálmű és a 17-es slick-kek viszik át az útra. Utcai autóként érkezett, a csövezésen és a fényezésen kívűl a mi műhelyünkben épült. Annyira friss még, hogy az apró gyerek betegségeinek orvoslása után egy ízig-vérig versenyautó lehet.

- Homológ Mirco és Momo ülések, 6 pontos övek
- Egyedi végáttétel, sperdiffi, kevlár kuplung.
- 80sHa keménységű Strongflex szilentek
- Hidraulikus kézifék, fékerőszabályzó, egyedi fékcsövezés.
- Homológ tűzoltórendszer
- Egyedi JBR saválló kipufogórendszer, verseny katalizátor
- AN6 fittinges teflon üzemanyag csőrendszer stb...

Lexus IS200 V8 További képek

Lexus Is200 V8 (Pálya)

Ez a recept szerint, egy hátsókerekes szörnyeteg születéséhez nem kell más mint Japán sport szedán, egy v8-as motor, sperdiffivel, egyedi lendkerék hogy megmaradjon a 6 sebességes manuális váltó, pár nemzetközi szakember, egy villamossághoz értő barát és egy Lexus fanatikus és szerelő tulaj. Így született meg a tulaj keze alatt a Greenterror. Mi pedig a rendszereinkkel feltehettük az i-re a pontot.

- Egyedi JBR saválló 60-76-os kipufogórendszer
- V-band bilincsek, Turboworks dobok
- Egyedi szívócső, MAP szenzor adapterrel
- Egyedi saválló és szilikon vízcső rendszer
- Egyedi kiegyenlítőtartály tartó és tartály (swift)
- Egyedi, 2db 320mm-es SPAL slim ventiláto fogadására alkalmas saválló tartó
- Mishimoto alu hűtő

Suzuki Swift GTI További képek

Suzuki Swift MK2 GTI 

A svájci lakos, Andreas Helm megunta Suzukiját (mert hát voltak más lehetőségei is) és az autója Magyarországon kötött ki. Kicsit pálya autós stílusú karosszéria és egy jó feszes futómű érkezett hozzánk. Egy másik autóból származó GTi motort és speres váltót kapott, majd kis karosszéria munkával sprintre és szlalomra alkalmas amatőr autót kellett készítenünk.

- Üléstartók kiépítése
- Hidróskézifék, fékerőszabályzó, egyedi JBR fékcsövezés
- Egyedi 60mm-es saválló JBR kipufogórendszer 
- Egyedi saválló szívócső
- Új kuplung, felújított féltengelyek, speres váltó
- Új vízhűtő, felújított motortér
- Kartervédő és tartójának elkészítése
- Apróbb karosszéria munkák hogy sprintre alkalmas legyen

BMW E36 25i További képek

BMW E36 325i Sedan 

A rallysprintre épült E36 kipurogórendszere egy kis fejlesztésre szorult, mivel az előző gazdája túl alacsonyra építette. Ha már hozzányúltunk nem csak feljebb varázsoltuk, de egy kis átalakítást is eszközöltünk hogy minél több nyomatékot nyerjünk, a hangjáról nem is beszélve. A hidraulikus kézifék se volt a helyzet magaslatán, így költséghatékonyan ezt is orvosoltuk.

- Egyedi JBR saválló kipufogórendszer dupla 50/szimpla 76mm a leömlő után
-Turboworks középdobok
- X elem a rendszerbe, a gázáramlás végett
- 76mm-es végdob
- Egyedi kipufogó felgotások

Lada Samara További képek

Lada Samara Gr.A 

A mára igen nagy kuriózumnak számító Lada Samara. Régen se volt sok belőlük a mezőnyben, manapság 1-1 db tűnik fel itt-ott. A nálunk járt példány a Rábaringen okoz örömöt a tulajának és a nézőknek egyaránt, az igen különleges első futóművel szerelt darabon először a motorblokkját javítottuk, majd később egy egyedi kipufogórendszert gyártottunk alá.

- Egyedi 50mm-es saválló kipufogórendszer
- Egyedi kipufogócsatlakozás, Lancer Evo9 tömítéssel
- Egyedi kipufogótartók
- Turboworks hátsó dob
- Egyedi kipufogóvég

1%
Megoldás
1+
Projekt
1+
Év tapasztalat
1
Helyen minden

Hamarosan

Hamarosan!

1

Hamarosan.

Read More
2

Hamarosan.

Read More
3

Hamarosan.

Read More